Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ-ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ
 
 
Ο Πέτρος καρφώνει με ένα σφυρί
 χόκυ πόκυ

α ραμ σαμ σαμ

χαρωπά τα δυό μου χέρια
φασουλής κρυμμένος στο κουτί
η μικρή Ελένη
στου Μανώλη την ταβέρνα
αλάτι ψιλό αλάτι χοντρό

 
 
 
 
 

Πιγκουίνοι/τραγούδι μουσικοκινητικής αγωγής/παιδικό τραγούδι/penguin song in Greek ΕΔΩ

Χοπ χοπ χοπ/hop hop hop εδω

Χόρεψε σα γάτα εδω

Γυμναστική με το Αρνί εδω

Το Παιχνίδι Του Χορού με τα ζωάκια-εδω

  • Ένα παιδί ο οδηγός και το άλλο παιδί ο συνεπιβάτης με δεμένα μάτια...Στην αρχή προχωράνε σιγά σιγά για να αποκτηθεί εμπιστοσύνη μεταξύ τους...Μετά γίνεται πιο γρήγορο και αρχίζουν τα εμπόδια...Ο οδηγός πρέπει να προειδοποιεί και να προσέχει τον συνεπιβάτη!!!!

 
ΚΑΥΤΗ ΠΑΤΑΤΑ Η ΚΑΥΤΗ ΜΠΑΛΑ
Το παιχνίδι: Τα παιδιά σχηματίζουν έναν κύκλο. Με κλήρωση ή κάποιο λάχνισμα επιλέγεται ο παίκτης που θα ξεκινήσει. Η μπάλα έχει πάρει φωτιά. Δε μπορείς να την κρατήσεις στα χέρια σου. Με το που στην πετάει κάποιος, πρέπει αμέσως να την πετάξεις στον επόμενο παίκτη ή σε όποιον επιλέξεις. Δε μπορείς να την κρατήσεις. Δε μπορείς να σκεφτείς. Είπαμε: η μπάλα καίει. Ο παίκτης που θα αφήσει την μπάλα να πέσει ή του φύγει ή τη ρίξει λάθος σε άλλον ή την κρατήσει πολλή ώρα στα χέρια του, βγαίνει από το παιχνίδι έχοντας…καεί! Τότε η ομάδα βάζει μια δοκιμασία για τον "χαμένο παίχτη" να μιμηθεί κάποιο ζώο, να τραγουδήσει, να χορέψει, να πει ένα γλωσσοδέτη κ.τ.λ.
Καλή διασκέδαση!
 

Μπισκοτάκι;

Τοποθετήστε ένα μπισκότο στο μέτωπό σας και προσπαθήστε να το μετακινήσετε το μπισκότα έως το στόμα σας, χρησιμοποιώντας μόνο το πρόσωπό σας. Έχετε μόλις 1’! Χωρίς χέρια, εεε;

 

Μουσικοκινητικά παιχνίδια με χαρτοπετσέτες


Σ΄αυτή τη δραστηριότητα βάλαμε ζωηρή χορευτική μουσική και πήραμε ο καθένας από μία χαρτοπετσέτα. Θα μπορούσαμε να τη χωρίσουμε σε τρία στάδια.

Μέρος πρώτο:
Στόχος: Να χρησιμοποιήσουμε σε συνδυασμό με τη χαρτοπετσέτα το σώμα μας με διαφορετικούς τρόπους, να γνωρίσουμε μέρη και στάσεις του σώματος.
Χορεύουμε- κινούμαστε στο χώρο τοποθετώντας τη χαρτοπετσέτα σε διαφορετικά μέρη του σώματος προσέχοντας να μην πέσει:

  • πάνω στο κεφάλι μας (κρατώντας ίσια στάση),
  • στο αυτί (γέρνοντας το κεφάλι στο πλάι),
  • στην κοιλιά (γέρνοντας πίσω το σώμα),
  • στο σβέρκο (σκύβοντας μπροστά),
  • στον αγκώνα (έχοντας το χέρι λυγισμένο),
  • στην παλάμη (έχοντας το χέρι τεντωμένο),
  • στη μασχάλη (κρατώντας το ένα χέρι κολλημένο στο σώμα),
  • στο γόνατο (κάνοντας κουτσό),
  • στον αστράγαλο (γυρίζοντας το πόδι στο πλάι) κ.α.
Και μιας και μαθαίνουμε για τη μουσική μαθαίνω το τραγούδι με τις νότες εδώ

  μουσικά όργανα στην τάξη
τα βιβλία μας






κι ένα παλιό οργανάκι, μελώδικα


Μαθαίνω τα μουσικά όργανα από το youtube


διάφορα τραγουδάκια και παιχνίδια ΕΔΩ

κι ΕΔΩ

καστανιέτες με απλά ανακυκλώσιμα υλικά(καπάκια και χαρτόνι)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου